Wednesday 14 December 2011

Keselamatan kAmi tANgGungjAwab AndA!!

balik dari makan tadi, aku terus mengadap laptop ni. tetiba terdengar orang duk ketuk pintu bilik, aku buat tak tau jelah, pintu xberkunci masuk je la dalam hati.  selang beberapa minit bunyi lagi, baru la pintu terbuka, rupanya orang lain tenggah berkumpul sebelah bilik aku je pun, ada meeting tergempar.

kandungan meeting tu menyentap hati & naluri aku sebagai kaum hawa yang lemah ni. macam mana tak tersentap kan, ada berita buruk!!! takut la. saat-saat getir macam ni la "mereka" nak menggangu tumpuan pelajar. sudah la aku keseorangan menghuni bilik ni, ada pula perkara yang tak enak, keberanian aku tetiba saja jatuh menjunam.

harapanku, cepat-cepat la "korang" tangkap makhluk perosak tu dari kolej kami. apa lagunanya guard yang berjaga ke sana ke mari tetapi keselamatn tetap terancam. jadilah pekerja yang bertanggungjawab yerk.

keselamatan kami agak terganggu, ditambah lagi dengan binatang buas yang berkeliaran kat bawah blok tu, kalau kena kejar kat binatang tu memang tak cukup tanah nak lari.

utAMAkanLAh keseLAmatan KaM!!!

No comments:

Post a Comment