Saturday 17 December 2011

Doaku

ya Allah
kuatkan hati hambamu ini
kuatkanlah hati hambamu ini

ya Allah
kekuatan kesabaran hambamu ini

 ya  Allah
lindungilah kedua ibubapaku
peliharakanlah mereka

ya Allah
sesungguhnya aku sangat merindui mereka
aku tidak mampu menanggungnya

ya Allah
aku tak berdaya melawan kerinduan ini
aku tak mampu menahannya
jeritan batinku tak mampu membawa aku ke pangkuan mereka sekarang ini
walau sekuat mana aku merintih
walau sekuat mana aku menangis
walau sekuat mana rindu ini
aku tetap disini

ya Allah
hebatnya dugaan ini
aku perlukan mereka saat dan tika ini
aku tak mampu berdiri
aku tak mampu berjalan
aku mahukan mereka

ya Allah
ampunkanlah kelemahan hambamu ini
berikanlah kekuatan kesabaran hambamu ini


***
mak...
ayah...
anakmu rindu sangat2..
tangisan ini tak mampu mendengarkan kalian.

No comments:

Post a Comment