Sunday 11 December 2011

ChipsMore vs OreO


ada sesuatu menganggu fikiranku akhir-akhir ini. aku rasa sedikit tenang dan agak gembira dari memikirkan kerja-kerja yang tak tahu bila akan berpenghujung. sekurang-kurangnya buat masa ini aku rasa sedikit tenang dan gembira dengan adanya chips.... tapi aku tak tahu sampai bila aku akan rasa begini. mungkin esok luse dah tiada, buat masa ini biar la ia berlaku begitu sahaja. kalaupun aku rasa ade kelainan pada diriku, biarlah aku sendiri yang menanggungnya, merasainya, sungguh sebelum ini tak pernah aku rasa.

bila nanti semua ni hilang mungkin aku da tak rasa lagi seperti yang sedang aku rasakan ini. kalaupun ia mahu menghilang, tinggalkan aku dengan sedikit kenangan, tinggalkan aku cebisan rasa sebab aku tahu chipsmore suka menghilangkan diri. sebabnya chips banyak kowt hehehehehe. sebenarnya aku tak berapa suka makan chipsmore/ coklat tapi chipsmore itu adalah chipsmore :-)
 
 





~macam mana kalau chipsmore bertemu oreo~ boleh ke??
 ***disaatku kebosanan



No comments:

Post a Comment