Tuesday 29 November 2011

HILANG??

cuti empat hari ini aku isikan dengan perkara-perkara yang berfaedah untuk diriku juga. sebahagian tugasan hampir selesai, hatiku pun agak berasa lega.

semalam aku ke kajang, saja mahu mengosongkan minda dari kerja-kerja itu buat seketika tambahan pula aku sakit hati dengan manusia yang suka mengambil barang aku sesuka hati dia. siapa tak marah kan 4 helai tudung yang disayangi lenyap diambil orang.
masa  ke sana tu hujan, jadi aku merempit la kononnya nak cepat sampai ke destinasi (niat utama nak makan sate kajang dan mencari tudung baru) . jalan kat sana banyak bonggol dan lubang2, aku memang tak suka.

bila dah sampai lega la hati, dah selamat sampaikan.tetiba aku tengok telefon pink aku tak ada dari poket motor. uh apa lagi jatuh la tu!!! apa nak buat?? walaupun telefon tu murah tapi aku sayang la sebab pemberian abang aku.. benda dah hilang la cik zana tak boleh nak buat apa dah. sabar je la

Niat aku nak mencari tudung memang terbatal dengan sendirnya, nak jalan-jalan pun tak ada mood. misi seterusya cik Ila faa  dan rakannya terpaksa la menemaniku mencari telefon pink aku semula.
sate tetap dimakan
bestttttttt                     

  
telefon tu la yang hilang :-(


No comments:

Post a Comment