Thursday 22 September 2011

Alahai Apollo

  
   ('',) sukanya hati bila perut dah kenyang kan.eah ada ke orang tak suka bila dah kenyang??kalau la ada memang pelik kan hehehehe. bab makan semua suka kan tapi saya ni makan banyak pun tak pernah terlebih 40 kg (berat tak saya).
 lupakan persoalan makanan, lepas dari makan (sebut makan lagi)  tadi saya bersama teman singgah pasaraya big dekat seri serdang, niatnya nak beli barang.masa tu dah banyak masuk waktu magrib jadi kami membeli dengan tergesa-gesa. dah pukul 7.38 kami pun terus balik merempit dengan honda icon kesayangku tu.         


   nak tahu tak ape berlaku?? ok saya cerita terus je lah, sampai dekat taman yang banyak boggol tu tetiba je orang belakang cakap " kenapa rasa ringan je kepala aku ni"? lepas tu dia gelak besar dan bagitahu  teman kat depan asyik bawak motor yang pollo dia tertinggal kat depan pasaraya tu .terpakasa la kami patah balik kan, nasib baik la apollo dia masih sudi menunggu kedatangan tuannya. alahai temanku boleh dia tak perasan tu. adoi tergelak besar la kami, geram pun ada sebab dah lewat kan tapi rasa lucu la. nasib baik la abang polis tak ada. kalau la sampai dekat pintu upm baru dia sedar , abis melayang duit rm50 kot kena saman. nak tenggok tak apollo tu macam mana?? jeng-jeng......



   haa inilah rupa Apollo kesayangan temanku.walaupun tak boleh makan tapi sangat bermakna untuk keselamatan.huhuhhuhuhu

No comments:

Post a Comment