Sunday 8 January 2012

"dia" muncul lagi

ntah macam mana kejadian seumpama itu berlaku lagi..sudah aku cuba berjaga-jaga dan mengelak dari berlaku lagi tapi apa kan daya aku hanya mampu berdoa dan memohon DIA jua lah yang berkuasa..

kenapa "dia" / makhluk itu menggangu aku lagi?? aku tak ingin didekati olehnya.. setelah beberapa minggu hidupku aman kini "dia" muncul lagi.. lebih menakutkan lagi..tangan dan kaki ku diikat, pernafasanku agak tersekat..sungguh "dia" berusaha menakutkan aku, namun hati ini tak putus2 menyebut kalimah ALLAH..

Allahamdulillah Allah makbulkan doaku, aku terselamat dari syaitan laknat itu..namun aku takut untuk meneruskan tidurku hinggalah mentari muncul..

ya ALLAH
jauhkanlah makhluk itu dari hidupku.
aku insan kerdil lagi lemah
aku tak mampu untuk terus begini
aku ....
hilang kata-kata
buntu memikirkannya

aku redha dengan ujian ini..
kuatkan semangat dan imanku
ya ALLAH

aku tahu ini ujian darimu
ujian kekuatan imanku terhadapMU
berikanlah kekuatan untukku hadapinya..

No comments:

Post a Comment