Tuesday 11 October 2011

TeNsiON

stresssssssss.. kalau hari-hari macam ni rasanya hermm tak tau lah.. yela dah namanya stresssssss..mestilah tekanan tu kuat.. minggu ni aku rasa tak tahan dah..mana nak tahannya sampai suara aku pun dah tak nak keluar maknanya tahap stres aku memang dah memuncak la ni..alahai stres pun nak sabitkan dengan suara pula kan..kalau orang tak tahu mesti dia fikir macam tu.. ubat pun dah habis, nasib baik la Pusat Kesihatan Universiti dekat, boleh la buat penahan sementara.. nak tunggu balik kampung lambat lagi..padam muka aku tak nak pergi Hospital Serdang sangat, kalau Dr. Subha tahu mesti kena berleter panjang lagi..

ok habis soal tu!! ni ha apea yang diserabutkan lagi..

PITA
 tension! tension!
kawan-kawan aku yang lain dah ciap bentangkan proposal, dah lega la kan.
 aku ni apa cerita! tajuk?? mana ada lagi!!!
ish tajuk aku dah ada tapi syok sendiri je la.. bila kene reject suka tak??

ingat senang ke nak fikirkan tajuk yang ada separuh jalan
nak fikir tu dah satu hal, nak cari bahan ok dah jumpa..masalahnya aku tak faham apa benda la nak dibuat.

sekarang baru aku rasa betapa nikmatnya belajar bila semua perkara tu dah kena batang hidung sendiri.. dulu, sebelum masuk "u" selalu dengar orang cakap pasal reject-reject ni..salah buat kena buang la, lempar kat tong sampah..huhuhuhu.. tapi aku  tak ada la kena sampai cam tu..
cumanya salah aku sendiri je tak faham nak buat macam mana kan..


harapnya sebelum hari isnin aku dah dapat ciapkan semuanya.

***sekadar terapi jiwa kacau***

No comments:

Post a Comment